lördag 19 januari 2013

Lördag!

Sådär ja, min lediga vecka har fullkomligt flugit mig förbi och tiden rinner iväg fortare än vad man tror. Söndag imorgon redan och sen tillbaka till kneget. Men jag försöker övervinna min jobbångest och ser fram emot ett riktigt bra pass imorgon och sitter just nu och visualiserar fram hur bra jag vill att det ska gå!

Har hunnit med 2 pass så imorgon blir det mitt tredje, mitt nya upplägg innebär just 3 pass per vecka. Vilket passar som handen i handsken då jag mer eller mindre längtat efter att få kasta in ett pass till.

Formen då? Jotack, men den senaste veckan har jag faktiskt känt mig mera uppsvälld och inte alls lika tight som tidigare men jag hoppas att det bara är vätska eller nått. Satt och snegla lite på bilder häromdagen på vecka 1. Dang! Bara att ta ett start foto innan en deff eller livsomställning ger en grym motivationen dom dagar man är lite hängig. Tip of the day! Take pictures!

Nej en kopp roobios chai och tv dags, får passa på medans grabbarna sover!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar