onsdag 2 januari 2013

Gott nytt år!

Sådär ja, 2013 är här!

Ser fram emot ett riktigt bra första pass för året, mitt motto är "gå ut hårt och öka".
Det är mycket man ser fram emot så här i startgroparna av ett nytt år, vilken dag som helst kommer vi få tillökning här hemma!  Nya mål skall förverkligas, vi går mot ljusare tider och jag hoppas att den här sommaren inte kommer vara lika blöt som den förra!

Formen är  efter all julmat, godis och nyårskrubb ganska bra. Det är vecka 6 av min deff  nu (tror ja:p) och ett par veckor till så har jag nog nått mina första mål och efter det övergår jag i en slowbulk tills i vår.

Jag håller just nu på att sammanställer lite av hur det har sett ut hittills med träning, mat och struktur av min diet. Tanken är att jag skall publicera alla veckor av mat och träning här för er läsare så ni lättare ska förstå hur jag gått till väga. Förhoppningsvis är jag i grym form så bilderna kan tala för sig själva :)

Vill även passa på att tacka Hampus Hertzberg för all hjälp, motivation och alla bra råd!
Thanks man!

Det var nog allt för nu, tittar in igen senare och uppdaterar lite om hur dagens pass gick.

Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar