lördag 26 januari 2013

En dotter!

Tiden som försvann där efter mitt förra inlägg, skälet till det är att våran dotter bestämde sig för att slå upp sina ögon och se sitt livs första ljus! Allting gick strålande och vi fick komma hem redan dagen efter. Vi visste ju inte vad det skulle bli innan så det blev en glad överraskning då vi redan har 2 pojkar. Happy days!



Har även dragit på mig en förkylning som gör det svårt att orka hålla kolla på kosten och viljan har som blåst bort. Men! Så tänker jag på resan jag just nu gör och har gjort dem senaste veckorna och tar mig i kragen. Tänker inte låta mig dras ner pga sjukdom, visualiserar mig själv som snabbare starkare och lättare och en förkylning kan inte stå i min väg dit. Träningen får vänta men jag har bestämt mig för att krossa mina tidigare pbs så fort jag tillfrisknar.

Gå ut hårt och öka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar