fredag 11 januari 2013

Äntligen fredag!

Fredag och det känns riktigt skönt, blott 24h jobb kvar under helgen för att sedan vara ledig i 7dagar!!
Skall blir grymt skönt kan jag lova, jag har som folk kanske insett tidigare problem att jobba förmiddag och det blir ju inte enklare när man kör 7 dagar i streck ala 64h.

Men man får bita ihop helt enkelt och se fram emot ledigheten som följer efter en sådan vecka.

Träningen i onsdags kan jag väl inte direkt skryta om, gick segt hade dålig inspiration och var allmänt trött i kroppen. Men jag körde på så gott jag kunde och tänkte inte mycket mer på det och bestämde mig redan då att blicka framåt tills på lördag då pass numero 2 står för dörren. Vilket är imorn och jag hoppas att morgondagens mat skall inspirera mig till att prestera riktigt bra på gymmet. Troligtvis är brorsan med och tränar och det är alltid trevligare med sällskap!

Tillökningen i familjen väntas dyka ner nu i januari med, så vilken dag som helst blir familjen 5 istället för 4. Skall bli spännande att se vad det blir! Planen är att jobba lite mindre under våren för att hjälpa till med dagis skjuts och göra det lite lättare för min sambo helt enkelt. Sen kan jag inte sticka under stolen med att det kommer bli skönt att kunna trappa ner på jobbet med för just nu är det ganska mycket.

Det var allt för idag, tror jag mest svamlar men det skyller jag på mina tidiga mornar :D

Fridens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar